1/3-12

Min dator känner sig övergiven!!! Jag har ingen ork att sitta o dega framför burken mer än nödvändigt för tillfället. Har tusen saker att fixa ordning innan Uffe kommer till världen. Har redan fått det mesta fixat, men mitt hem måste bli utrensat ordentligt innan jag känner mig nöjd.
Kroppsstatus -
Helt ok,,,, inte bra, men helt ok. 20 kilo har jag redan gått upp och bävar för hur jag ska få bort de oönskade kilona efter förlossningen! Levaxindosen har rättats till och jag är mycket piggare o gladare än förut. Huden,,,, ja den blir nog aldrig vad den varit, men är definitivt bättre nu än för någon månad sedan. Att bara sitta hemma utan kläder o läka ihop har hjälp till, men vem fan kan leva så här i längden? Inte jag iaf!
Låt dessa sista veckorna gå fort!!!!!!!!
Det va den lilla uppdateringen för tillfället =)

Kommentarer
Postat av: Catrine

2012-03-01 @ 22:48:22
Postat av: Catrine

Hej Mia!



Så glad att läsa att du mår någorlunda bra ;0)

Sitter här och håller tummar och tår för dig och Uffe!!



Kramar Catrine från Löddeköpinge

2012-03-01 @ 22:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0