Saknar träningen!!!

Detta är första gången jag öppnat datorn sedan dagen före nyår(!). Jag har mått skit rent ut sagt! Har legat i soffan sedan nyår och glott på tv... Min sköldkörtel vill inte som jag vill och proverna som togs den 30/12-11 var tydligen inte alls trevliga... Höjja dosen Levaxin är nu gjort med 150% så nu hoppas jag verkligen att jag kan få bli människa igen. Huden är katastrof!
Trots att jag legat halvdöd så har det faktiskt varit lite skönt att få vara för mig själv. Som jag skrev i förra blogginlägget så trivs jag otroligt bra i mitt eget sällskap för tillfället =)

Måste säga nu när jag inte har så lätt för att röra mig, att jag inte alls kan förstå de som inte tränar! Jag ÄLSKAR att träna och sörjer det mer än ngt annat just nu. Jag saknar den kicken man får och hur stark man känner sig i kroppen efter varje träningspass. Endorfinerna bubblar ur en... Jag hoppas verkligen att jag inte behöver gå hela graviditeten utan att få göra det roligaste som finns!
Det går bara inte...  Jag har redan gått upp 15 kilo (!). Det mesta av den viketn är tack vare att ämnesomsättningen är typ lika med inget,,, Som sagt,,, sköldkörteln är inte min bästa vän just nu! Träning hade inte suttit helt fel!! Man behöver inte vara ett geni för att förstå att min hud inte alls är överrens med mig och viktökningen....

Saknaden efter träningen och framför allt att själv leda pass blir inte bättre av att se klipp som detta jag lagt in här från vårens avslutning 2011 i dansaerobic i HBG! Dom är så himla duktiga alla mina "Friskisar"!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0