Fredagen den 13/1-12

Det händer fortfarande inte så mycket i mitt liv just nu... Samma sak varje dag, gå upp, titta på tv och sen gå o lägga sig igen. Därimellan hinns det iof med massa omplåstring och smörjning, matlagning och en jävla massa pappersarbete. Att hålla på med försäkringskassan och massa olika läkarkontakter är en heltid bara det. Att Taxibolaget jag arbetade på förut strular till allt gör inte saker o ting lättare...

Jenny var här igår en runda och höll mig sällskap ett tag. Alltid uppskattat och trevligt =) Tur man har bra vänner! Något gott i livet måste jag gjort eftersom jag välsignats med fantastiska människor i min omgivning.

Jag har jordens märkligaste musiksmak (enligt mina vänner!!) och nu har jag fått dille på Frida, hon där som va med i melodifestivalen för några år sedan... Kanske inte de mest fantastiska texterna jag hört direkt men hon har en röst som inte går av för hackor!
Kolla in detta videoklippet där hon jammar på ett SJtåg... Fantastiskt! Låt nr 2 är bättre än den första dock...

Jag gillar människor som inte är som alla andra! Sånna som vågar sticka ut från mängden, sånna som rör om i grytan lite för de som har en batong uppkörd i arselet och följer ledet med resten av samhället. Annorlunda är bra och berikande =) Tänk va trist att bara omge sig med människor som är som sig själv!! Vad lär man sig då av livet??









Idag är det förresten Fredagen den 13 och jag tänkte bryta mig ur min lilla bubbla och ta mig ner till stan ikväll. Friskis har "Eftersvett" på O´Learys =) Go mat och trevligt sällskap tycker jag att jag är värd ikväll efter mina veckor i isolering!

 

Kommentarer
Postat av: Carina

Meeen....du kom ju aldrig Mia. Synd, vi hade supertrevligt =) Kram!

2012-01-14 @ 18:15:35
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Postat av: Anette TG

Du får satsa på nästa "EfterSvett" Mia. För vi har ju så himla treeevligt =))

Kramis

2012-01-16 @ 21:18:40
URL: http://gudruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0