Fuego

Mina fötter är förstörda! men min själ lycklig som få =)

Jag har varit och tränat Fuego med TG som ledare. Så roligt så det finns inte! Fuego är Friskis variant av Zumba, fast tusen gånger roligare samt bättre träning för HELA kroppen.
Jag passade på att köra lite rygg på gymmet innan passet oxå. Känns så kul att vara tillbaka ute bland folk nu när man suttit "inspärrad" så länge.
Tyvärr har allt sitt pris och det pris jag just nu betalar är återigen infektioner.... Jag måste välja mellan kropp och själ nu... Jag väljer min själ och låter mig inte bli en fånge i mitt eget hem. Jag tillåter mig själv att vara ute ca 4 timmar om dagen, resten av tiden spenderar jag hemma utan kläder som kan skava mot min hud. Så jäkla tråkigt!

vet inte om Uffe gillade att jag hoppade så mycket påFuegon för nu efteråt har jag riktigt ont i magen... I fortsättningen blir all min träning hopplöst (!).


Köpte nya tröjor idag på H&M. 4st tillomed =) Thaikäk smög sig oxå ner i min magsäck =) Varför? För jag är värd det =)
Lovade Susannes mossa att följa med henne på synfoniorkestern den 26/1... Varför tänker jag inte efter före jag svarar???


Roligare än så blir inte mitt liv =)





Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha du på symfoniorkestern ;-) Förlåt, men det lät så roligt!!!

Synd jag inte kunde göra dig sällskap på fuegon, nu väntar jag bara att förkylningen ska ge med sig och ge tillbaka min energi...

Vi hörs, kram i massor!

2012-01-19 @ 16:26:10
URL: http://penkan-jennysblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0