Disney om Ice

Mitt trådlösa nätverk slutade funka i förrgår. E man handikappad utan dator eller vad???
Imorse fick jag ta mina sista sparpengar o åka upp till Net o Net för att köpa ett nytt. 629 pengar gick kalaset på, men nu funkar iaf skiten! Om jag ska vara ärlig så va den nya dosan mycket snyggare oxå än den gammla. Den gammla har antenner som pekar åt överallt medans den nya är lite mer modern med inbyggda sådana.






Jag, Susanne och Danny har ikväll varit nere i Malmö på Disney on Ice. Skit bra! Som dom kan dansa runt på isen de dära "skådespelarna".
Jag och Susanne tyckte utan tvekan Askungens styvsyrror va bäst! Fort dom kom ut på isen utbrast Danny - "De där är ju ni två!!!"
En viss likhet finns ju faktiskt, haha.
Hittade ett klipp på Youtube från just den scenen med Askungen. Bildkvaliten är inte den bästa men, men...






När vi kom ner till Arenan så kom jag på varför biljetterna va så billiga. Allt skit de säljer utanför va snor dyrt! Jag köpte de dyraste popkornen ever! 90 spänn för en liten spann o 25 :- för en liten Cola... Seriöst... Har man då med sig en flock ungar blir man ju ruinerad på studs! Chris lär få åka på såna här äventyr med "Uffe", belive me!
 Denna spann ska minsann användas till ngt! så dyr som den va!



 Här är lite bilder som togs. Inte de bästa dock. Min kamera är som sagt inte riktigt vad den ska vara!
En ny önskas!!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0