Inget vettigt alls!

Hittade gamla foton i datorn. Lite dejavu gör en gott =)
Ska ta mig en ljupdykning i fotolådan o få upp humöret lite =) Alla de där bilderna från tiden då digitalkameran inte var uppfunnen har samlat damm i en låda i min klädkammare...

Lite kan jag dela med mig =)


Jag o min bättre hälft sätter ihop min soffa. En vetenskap!






Danny nöjdare med livet än sin mor?.......



Sämsta hållningen ever!!





Händig! jajamen =) Kunde dock tro man va på smällen där oxå.........


Jag o min vän Krabban =)



Min biologiska mamma och min brors tös.... mindre smickrande foto på mig dock!
Ett av få tillfälle jag träffat min mamma helt nykter från både droger och sprit...
Fint minne =)



Mitt arbetsbord på Yves Rocher... 12 år... Ja, jag saknar det lite måste jag erkänna =)


Jag saknar dock inte att ständigt ha ont i fötterna! Mina två par arbetsskor...
Borde vara olagligt att ha sådana obekväma saker på fötterna! Det rosa ni ser är en disktrasa.
Alla sätt är bra utom de dåliga! De blåa sulorna är såna sära gelesulor... funkade inte alls!



Hade nattligt besök av en sångfågel.... han glömde gitarren......



Det kan faktiskt snöa i Skåne oxå!!



Jag, Danny och hans pappa Håkan.



 



Det va allt =)


Har haft finbesök av Lovisa och Rebecka idag. Alltid lika trevligt. Lovisa är oxå på jäsning så vi lär med all säkerhet sitta o pimpla Latté hela sommaren tillsammans =) 

Nu blir det kebakrulle med massa vitlöksås och tv tittande resten av kvällen! Fläskigt ska det vara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0