Nu e jag jävligt arg!

Tomten kommer definitivt inte till Lena och Annika från försäkringskassan, i år!

Fick idag brev från Förvaltningsrätten angående min överklagan om bisltöd... 3dje gången jag överklagar! Jag hade glömt skriva under papperna, därför skickade de hem dom igen för att påskrivas. vad jag tyckte va lite märkligt är att Annika Petersson (tror jag det står) har noterat lite uppe i hörnet.7"Överklagan inkom i rätt tid. EJ skäl till ändring enl. 113 kap 3§ SFB / 111214."
Försäkringskassan har daterat 111214 och förvaltningsrätten 111216.
VARFÖR överklaga om om man redan innan Förvaltningsrätten fått papperna beslutat ngt? Man har ju inte en chans att få sitt ärende prövat ngn annanstans! Försäkringskassan har ju ändå alltid sista ordet! Det är ju bevisat nu! Det va nog inte menat att jag skulle se Annikas antekning. FUCK YOU! Bilagorna, alltså Malins och Malins beslut var inte med heller och de är inte medräknade i Förvaltningsrättens stämplar.... Försvann dom på vägen, månne???
Fyyy va arg jag e nu. Jävla idioter! Lena Holm på bilstödsenheten, önskar dig en för jävlig jul! Detsamma till dig Annika på FK i Jönköping! Ni förstör ju människors liv, bigtime!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e arg!!!!!!!!!

2011-12-25 @ 22:50:44
Postat av: hellotruth.blogg.se

FY vad surt! Jag känner igen mig, överklagat till förvaltningsrätten också men det visade sig att försäkringskassan inte skickade vidare överklagan till förvaltningsrätten.Fick reda på det efter 1 år när jag ringde o undrade vrf jag ej fått ngt svar. Så vi fick göra om överklagan o nu har vi väntat i mer än 2 år på ett svar, det är fortfarande ett pågående ärende. Byråkrati när den är som värst...Hang in there!

2011-12-27 @ 14:02:06
URL: http://hellotruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0